Obóz w Zakopanem 2014

W tym roku postanowiliśmy wyjechać z naszymi Podopiecznymi w góry. Od 29 czerwca do 6 lipca spędzaliśmy ciekawie czas na obozie turystycznym w Zakopanem.

Mieszkaliśmy u bardzo gościnnych Górali na Harendzie, a piękno gór pokazywał nam pan Andrzej – przewodnik tatrzański.

Naszą przygodę rozpoczęliśmy od zwiedzania Muzeum Tatrzańskiego i Centrum Przyrodniczego w Zakopanem. Podziwialiśmy piękną góralską architekturę, zwiedziliśmy m. in. Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzeptówkach, kaplicę na Jaszczurówce, zabytkowy cmentarz „Na Pęksowym Brzyzku”. Podziwialiśmy widok na Tatry z Gubałówki. Wędrowaliśmy po Dolinie Strążyskiej, aż do Wodospadu Siklawica. Maszerowaliśmy dzielnie w Dolinie Kościeliskiej, a w Jaskini Mroźnej musieliśmy się nieźle nagimnastykować, żeby przecisnąć się przez wąskie korytarze. Ostatniego dnia pan Andrzej zabrał nas na wycieczkę na Polanę Rusinową, skąd podziwialiśmy najwyższe szczyty Tatr. Oczywiście znaleźliśmy też czas na spacer po Krupówkach i zakup pamiątek 🙂

W Galerii – fotorelacja z naszego wyjazdu.